Thursday 2 January 2014

AvtiveVit Pastilles



AvtiveVit Pastilles adalah makanan tambahan yang sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa. Membantu membekalkan badan dengan pelbagai khasiat pemakanan dalam pastilles kunyah yang sangat mudah diambil dan pastinya digemari semua.

ActiveVit Pastilles mengandungi pati spirulina sebahagai bahan aktif utama dan ditambah dengan multivitamin (RDA VITMIX) dan Vitamin C, ia juga diperkaya dengan Omega-3 dan DHA. ActiveVit Pastilles membekalkan tubuh dengan pemakanan semulajadi hebat yang kaya dengan pelbagai zat dan khasiat untuk kesihatan yang optimum dan tenaga yang berterusan sepanjang hari.
 
Khasiat dan Kelebihan

  1. Bahan aktif utama iaitu Ektrak Spirulina terkenal sebagai pemakanan semulajadi hebat.Membekalkan pelbagai zat & khasiat seimbang merangkumi 5 zat utama serta 4 pigmen semulajadi untuk memberikan manfaat kesihatan semua golongan.
  2. 5 zat utama adalah Protin, Karbohidrat, Lemak, Vitamin dan Mineral. Antaranya Vitamin A untuk perkembangan otot serta baik untuk penglihatan juga sebagai antioksida. B1, B2, B6 dan B12 membantu proses metabolism serta saraf, tumbesaran,tenaga dan kecergasan. Vitamin C untuk kuatkan imunisasi. Vitamin E sebagai sumber antioksida dan baik untuk kulit. Kalsium dan magnesium baik untuk tulang, gigi dan otot. Folic Acid dan Zat Besi untuk sel darah merah membantu bekalkan oksigen mencukupi.
  3. 4 Pigmen semulajadi iaitu Beta Karotena, Klorofil, Xantofil dan Fikosianin yang membantu menyahtoksid serta bertindak sebagai bahan antioksida.
  4. Sesuai untuk semua daripada kanak-kanak hingga dewasa. Individu yang ingin kekal sihat mahupun yang sedang dalam proses penyembuhan.
  5. Gantian kepada khasiat sayuran bagi kanak-kanak atau dewasa yang tidak gemar makan sayuran. Protein sayuran dan buah-buahan dalam spirulina mudah dihadam.
  6. Pemakanan tambahan yang baik untuk kanak-kanak. Elakkan keletihan dan kekalkan kecergasan mengharungi jadual persekolahan harian yang padat.
  7. Diperkaya dengan DHA dan Omega 3. Membantu perkembangan otak dan meningkatkan daya tumpuan belajar.
  8. RDA VITMIX dalam ActiveVit Pastilees membekalkan vitamin tambahan seperti Biotin, Folic Acid, Vit A, B1, B2, B6, B12, Vitamin C dan Vitamin E.
  9. Membantu membina kekuatan sistem pertahanan badan untuk mengelakkan daripada jangkitan dan mempercepatkan proses penyembuhan.
Harga: RM65.00 (bukan ahli), RM50.00 (ahli)

Untuk tempahan produk:  
Email: ayukels@gmail.com  
Sms / whatsapp: 017-9711764 

0 comments:

Post a Comment